مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:552020-08-24بين الملل

18 هزار خانه فلسطینی در قدس با تهدید تخریب روبه رو است


یک مقام فلسطینی ضمن اعلام اینکه 18 هزار خانه در قدس اشغالی با تهدید تخریب روبه رو هستند، تصریح کرد، این اقدام در راستای آوارگی اجباری، پاکسازی نژادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی به اجرای سیاست شهرک سازی خود از طریق تخریب منازل فلسطینی ها در قدس اشغالی ادامه می دهد.

بر اساس گزارش وبگاه العهد ، در همین زمینه عبدالله صیام معاون استاندار قدس اعلام کرد،  18 هزار منزل فلسطینی در قدس اشغالی با تهدید تخریب روبه رو هستند.

وی گفت: پرونده این منازل که با تهدید تخریب روبه رو هستند در دادگاه های رژیم اشغالگر است و این در حالی است که اهالی قدس (فلسطینی ها) بویژه نسل جوان نیازمند بیش از 15 هزار منزل هستند.

صیام تأکید کرد، این امر در راستای اقدامات تنبیهی، آوارگی اجباری، پاکسازی نژادی، یهودی سازی و اسراییلی سازی قدس اشغالی صورت می گیرد.

از آغاز سال جاری میلادی، مقامات رژیم صهیونیستی حدود 650 دستور قضایی و اداری برای تخریب منازل و مزاکر وابسته به فلسطینی ها در قدس اشغالی صادر کرده اند.

در همین زمینه، فخری ابودیاب عضو کمیته دفاع از اراضی در سلوان اعلام کرد، بیش از 6280 دستور قضایی یا اداری برای تخریب منازل فلسطینی ها در قدس اشغالی وجود دارد و این به معنای آن است که 40 درصد با خطر آوارگی اجباری روبه رو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار خانه فلسطینی در قدس با تهدید تخریب روبه رو است

18 هزار خانه فلسطینی در قدس با تهدید تخریب روبه رو است