مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:052020-08-24سياسي

رزمایش کمک مومنانه صحنه جلب برکات الهی است


اگر مردم اهل ایمان و تقوا شوند نیز خداوند برکاتش را از زمین و آسمان به روی آن ها می گشاید و رزمایش کمک مومنانه هم صحنه جلب برکات الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عابدینی ظهر دوشنبه در رزمایش کمک مومنانه شمیم حسینی که در صحن مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه این رزمایش یک حرکت حقیقی و حماسی در شرایط خاص است، اظهار کرد: شکوه این حرکت واقعاً دیدنی و ستودنی است، همه کسانی که به هر شکلی در ایجاد این عظمت مواساتی مشارکت داشته اند، در روز قیامت سربلند هستند.

وی افزود: در قرآن کریم تشویق های زیادی درباره انفاق وجود دارد، در هر دانه که کشت می شود نیز صدها دانه رشد می کند و خداوند بیشتر از این هم عطا می کند.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: کسانی که وارد وادی انفاق شدند نیز همین تجربه ها آن ها را به مراحل جدی تر کشانده است و هیچ گاه منتی بر افراد نیازمند ندارند بلکه منت آن ها را می کشند و پاداش این افراد نزد خداست.

آیت الله عابدینی ابراز کرد: حزن و اندوه هم به انفاق کنندگان روی نمی آورد، چراکه ذکر خداوند را به صورت یک حماسه تعاونی و مواساتی به مردم می رساند و این ذکر عملی، آرامش بخشی بیشتری از ذکر لسانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه صحنه جلب برکات الهی است

رزمایش کمک مومنانه صحنه جلب برکات الهی است