مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-24اقتصادي

طرح حفر و تجهیز چاه شهر دستجرد به بهره برداری رسید


همزمان با هفته دولت طرح حفر، تجهیز و خط انتقال شهر دستجرد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار قم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، همزمان با سومین روز از هفته دولت طرح حفر، تجهیز و خط انتقال یک حلقه چاه در شهر دستجرد بااعتبار 5 میلیارد ریال با حضور دکتر بهشتی معاون استاندار، مهندس حیدری فرماندار و جمعی از مسئولان استان و بخش خلجستان به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در حاشیه این مراسم با قدردانی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان قم در راستای تأمین آب پایدار برای مناطق مختلف استان، گفت: حفر و تجهیز این چاه یکی از ضروریات شهر دستجرد به ویژه در ایام تابستان و پیک مصرف محسوب می شود.

محسن بهشتی این چاه را نقطه قوتی برای ساکنان شهر دستجرد دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام تابستان ساکنان این شهر افزایش می یابد این چاه می تواند کمبود آب شهر را جبران کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر آب مورد نیاز شهر دستجرد از دو حلقه چاه تأمین می شود، گفت: آبدهی این چاه ها کمتر از 20 لیتر در ثانیه است که در تابستان و مواقع پیک مصرف با کمبود آب مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حفر و تجهیز چاه شهر دستجرد به بهره برداری رسید

طرح حفر و تجهیز چاه شهر دستجرد به بهره برداری رسید