مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 13:202020-08-24اقتصادي

واحدهای تولید الکل، 20 درصد تولید خود را در استان توزیع کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: واحدهای تولید الکل در استان قزوین مکلف هستند، حداقل 20 درصد از تولید خود را به منظور تأمین نیاز استان در اختیار واحدهای تولید مواد ضدعفونی قرار دهند.

- ایسنا/قزوین معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: واحدهای تولید الکل در استان قزوین مکلف هستند، حداقل 20 درصد از تولید خود را به منظور تأمین نیاز استان در اختیار واحدهای تولید مواد ضدعفونی قرار دهند.

منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با ویروس کرونا که عصر امروز 3 شهریور در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: تحلیلگران معتقدند که در حوزه های متعدد به ویژه سلامت، کرونا به مدت ده سال اقتصاد دنیا را به خطر انداخته است؛ کرونا در ابعاد مختلف دنیا را فلج کرده و با کسی شوخی ندارد، از طرفی ابعاد ناشناخته آن روزبه روز شناخته تر می شود بنابراین باید آن را جدی بگیریم و با توجه به مأموریتی که داریم در هر دستگاه باید به مصوبات ستاد مقابله با کرونا پایبند باشیم.

وی افزود: با توجه به این که در ایام محرم قرار داریم از عزاداران می خواهیم که به مصوبات ستاد کرونا عمل کنند، عزاداران و هیئت داران به طور شفاهی و کتبی اعلام کردند که تابع مصوبات هستیم و در این چند روز نیز نشان دادند که چگونه با شور و شعور عزاداری و پروتکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولید الکل، 20 درصد تولید خود را در استان توزیع کنند

واحدهای تولید الکل، 20 درصد تولید خود را در استان توزیع کنند