مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 03:402020-08-25اقتصادي

رشد 83 درصدی فروش در تابستانه کتاب خراسان شمالی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از رشد 83 درصدی فروش کتاب و افزایش چشمگیر استقبال مردم استان برای خرید کتاب در طرح تابستانه کتاب امسال با خرید 146میلیون و 600 هزار تومان کتاب خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از رشد 83 درصدی فروش کتاب و افزایش چشمگیر استقبال مردم استان برای خرید کتاب در طرح تابستانه کتاب امسال با خرید 146میلیون و 600 هزار تومان کتاب خبر داد.

حسین فرخنده گفت: طرح تابستانه کتاب 1399 که از 18 تا 30 مرداد به مدت 12 روز همزمان با سراسر کشور در هفت کتابفروشی خراسان شمالی نیز برگزار شده بود، و با رشد نزدیک به دو برابری تعداد کتاب های فروخته شده و ارزش ریالی این کتاب ها به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، وی افزود: این طرح امسال با شعار کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم در 759 کتابفروشی سراسر کشور از سوی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آسان شدن خرید کتاب برای علاقه مندان و خانواده ها برگزار شده بود .

فرخنده اظهار کرد: در طرح تابستانه کتاب امسال از هفت کتابفروشی عضو طرح در مجموع 146میلیون و 600 هزار تومان کتاب خریداری کردند که نسبت به طرح بهارانه کتاب رشدی 83 درصدی را نشان می دهد، به طوری که آمار دو هزار و 305 جلدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 83 درصدی فروش در تابستانه کتاب خراسان شمالی

رشد 83 درصدی فروش در تابستانه کتاب خراسان شمالی