مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 12:352020-08-25پزشكي

افزایش بیماران تشدیدمشکل کمبود تخت بیمارستانی را درپی خواهد داشت


جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در امور اجتماعی گفت: در صورت افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا، مشکل کمبود تخت بیمارستانی حادتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این منطقه، ایثار عاشورایی انجام دادند، بنابراین امروز وظیفه همه ما این است که به گونه ای رفتار کنیم که این زحمات نادیده گرفته نشود.

همکاران حوزه سلامت در شرایط سختی قرار دارند سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: امروز به واسطه شیوع ویروس کرونا و تلاش برای کاستن از آلام بشری، همکاران حوزه سلامت در شرایط سختی قرار دارند.

مصطفی محمدی بر ضرورت اهتمام به پروتکل های بهداشتی تعیین شده در ایام نه تنها در مورد کرونا، بلکه در همه بخش ها فصل الخطاب بوده و امروز نیز که در شرایط سخت قرار داریم، نظر رهبر فرزانه انقلاب، پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس است.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه امروز همکاران حوزه درمان در شرایط سختی به سر می برند، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که امروز در این حوزه حاکم است، از زمان شیوع ویروس کرونا در استان حدود 500 نفر از همکاران حوزه درمان به این بیماری مبتلا شده و حتی همکارانی که بیماری زمینه ای داشتند، به سایر بخش های درمانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران تشدیدمشکل کمبود تخت بیمارستانی را درپی خواهد داشت

افزایش بیماران تشدیدمشکل کمبود تخت بیمارستانی را درپی خواهد داشت