مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 13:552020-08-25سياسي

برگزاری سوگواره عکس و فیلم «ما حسینی هستیم»


مشاور شهردار سمنان در امور بانوان گفت: به مناسبت ماه محرم، سوگواره «ما حسینی هستیم» با شعار «هر خانواده، یک هیأت» در فضای مجازی کلید خورد.

- سمیه قاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: همه گیری ویروس کرونا و خطر انتقال آن در تماس و ارتباط نزدیک و طولانی مدت با دیگر افراد، بسیاری از عزاداران محرم را مجاب کرده است تا جای حضور فیزیکی در هیأت ها و حسینیه ها، این مراسم عزا را به شیوه ای متفاوت از سال های قبل در خانه برپا کنند و امسال همه خانه ها مرکز نشر فرهنگ عاشوراست.

وی افزود: امور بانوان شهرداری سمنان، سوگواره فیلم و عکسی را با عنوان ما حسینی هستیم تدارک دیده و برای خانواده های سمنانی به ویژه کودکان برگزار می کند.

به گفته مشاور شهردار سمنان در امور بانوان، این سوگواره با هدف برپایی آیین های محرم، عزاداری برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اهل بیت (ع) و یاران باوفایش و زنده نگه داشتن ارزش های والای قیام عاشورا در فضای خانه و خانواده برگزار می شود.

قاسمی اظهار کرد: این سوگواره در دو بخش فیلم و عکس برگزار می شود که در بخش فیلم، شهروندان می توانند عزاداری ها و مداحی های کودکان خود را در قالب یک فیلم 60 ثانیه ای و در بخش دوم هم یک عکس از حسینیه های خانگی و هیأت های کودکان تهیه و ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواره عکس و فیلم «ما حسینی هستیم»

برگزاری سوگواره عکس و فیلم «ما حسینی هستیم»