مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 23:402020-08-25اقتصادي

تداوم استفاده از تجهیزات بهداشتی، علت حجم بالای پسماندهای تهران


همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش استفاده از لوازم و تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک و دستکش در بیمارستان ها و سایر اماکن عمومی و ظروف یکبار مصرف و انواع مواد شوینده حجم پسماند استان تهران بیشتر شده است.

- همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش استفاده از لوازم و تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک و دستکش در بیمارستان ها و سایر اماکن عمومی و ظروف یکبار مصرف و انواع مواد شوینده حجم پسماند استان تهران بیشتر شده است.

رییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران علت ادامه دار بودن تولید بالای پسماند را تداوم استفاده تهرانی ها از تجهیزات بهداشتی و حفاظتی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میزان پسماند تولیدی شهر تهران پیش از شیوع ویروس کرونا درپی تمهیدات اندیشیده شده و عملیات تفکیک پسماند توسط شهرداری تهران از 7500 تن به حدود 4900 تن در روز کاهش پیدا کرده بود اما با شیوع ویروس کرونا به دلیل توقف عملیات تفکیک زباله و استفاده مردم از وسایل حفاظتی اعم از ماسک و دستکش میزان ورود پسماندهای شهری پایتخت به مجتمع پردازش و دفع پسماند آرادکوه به همان میزان قبلی بازگشت، با این تفاوت که ترکیب این زباله ها تغییر کرد یعنی حجم قابل توجهی دستکش و ماسک از جنس های مختلف به زباله ها اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم استفاده از تجهیزات بهداشتی، علت حجم بالای پسماندهای تهران

تداوم استفاده از تجهیزات بهداشتی، علت حجم بالای پسماندهای تهران