مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-26سياسي

11700 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در کشور فعالیت دارند


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از فعالیت 11 هزار و 700 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: حمایت از آموزشگاههای آزاد یکی از اولویت های سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی صبح امروز در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور عمدتاً به آموزش های غیررسمی مبادرت می ورزد که ارتقاء مهارت افراد شاغل در بازار کار و توانمندسازی افراد جویای کار شامل فعالیت های این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه آموزش های فنی و حرفه ایشامل همه اقشار جامعه می شود و هیچ گونه محدودیتی برای ارائه آموزش های مهارتی به مردم شریف ایران اسلامی وجود ندارد، افزود: افراد جویای کاری که فاقد مهارت هستند و می خواهند در جامعه نقش آفرینی کنند می توانند با بهره گیری از آموزش های مهارتی زمینه لازم، جهت ورود به بازار کار را فراهم نمایند.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: یکی از اساسی ترین اقدامات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تدوین استاندارد آموزشی است که خوشبختانه توانسته ایم اقدامات قابل توجهی را در زمینه تدوین استاندارد در حوزه های مختلف اعم از نفت، گاز، پتروشیمی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11700 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در کشور فعالیت دارند

11700 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در کشور فعالیت دارند