مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-26سياسي

7500 دانش آموز نیازمند جدید در کردستان شناسایی شده اند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: 7 هزار و 500 دانش آموز نیازمند جدید در استان شناسایی و پیش بینی می شود تا مهرماه به 14 هزار مورد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رسول شیخی زاده صبح امروز در مانور بازگشایی مدارس که صبح امروز در مدرسه دخترانه نامدار مرادی به صورت نمادین برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش مومنانه در کردستان با همراهی مسوولان، مردم و اصناف انجام گرفت که کمک های انجام شده توسط مردم کردستان در مقایسه با سایر استان ها قابل تقدیر است.

وی تنها راه مقابله با ویروس یی و هر وضعیتی که ایجاد شده نیازمندی نداریم که تحت پوشش کمیته امداد یا نهادهای حمایتی نباشد.

وی بیان کرد: اگر خانواده ای نیازمند وجود دارد که هنوز زیر چتر نهادهای حمایتی نیست با همراهی مردم شناسایی و از طریق نهادهای حمایتی یا خیرین حمایت می شوند.

وی اعلام کرد: خیرینی که کمک های خود را به کمیته می دهند قطعا به دست نیازمندان خواهیم رساند و از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: تاکنون 7 هزار و 500 دانش آموز نیازمند جدید را در استان شناسایی کردیم و پیش بینی می شود تا مهر به 14 هزار مورد برسد که نیازمند امکانات برای آموزش در بستر مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 دانش آموز نیازمند جدید در کردستان شناسایی شده اند

7500 دانش آموز نیازمند جدید در کردستان شناسایی شده اند