مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:352020-08-26سياسي

توسعه مهارت های فنی و حرفه ای پیش نیاز جهش تولید است


نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی کردستان گفت: پیش نیاز جهش تولید توسعه مهارت های فنی و حرفه ای است و نیازمند جهش مهارت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی پور ظهر امروز در شورای مهارت استان کردستان که با حضور علی اوسط هاشمی رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور برگزار شد, اظهار داشت: آموزش های مهارتی باید به فراگیران حتی محصلان آموزش داده شود تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

وی افزود: در شرایط امروزی آموزش صرف فنی نمی تواند ما را موفق کند و مهارت های کسب و کار, تجارت الکترونیک و اخلاق در کنار آن باید آموزش داده شود.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی کردستان ادامه داد: در استان محروم کردستان باید به دنبال اجرایی کردن سند توسعه مهارتی باشیم و باید نیاز شهرستان ها بر اساس بازارکار دیده شود.

قاسمی پور یادآور شود: باید برای جامعه زنان فعال نیازمند کارگاه هایی تجهیز شوند تا آموزش های مهارتی را به آنان ارایه دهند تا بتوانند به اشتغال زایی در آینده برسند.

وی بیان کرد: برای جامعه روستایی در استان نیز باید برنامه مدونی تدوین شود و آموزش به افراد جویای کار در این محیط ها داده شود تا بتوان از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مهارت های فنی و حرفه ای پیش نیاز جهش تولید است

توسعه مهارت های فنی و حرفه ای پیش نیاز جهش تولید است