مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-26سياسي

جذب 3 هزار محیط بان در برنامه 10 ساله


فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست کشور از جذب 3 هزار محیط بان طی برنامه 10 ساله در کشور خبر داد و گفت: سالانه 300 محیط بان جذب می شوند.

- سردار جمشید محبت خانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان فلسفه وجودی سازمان حفاظت از محیط زیست را پاسداری از آب و خاک کشور در جهت بقای انسان، حیوان و گیاه دانست و اظهار کرد: رسالت سازمان محیط زیست رسالتی بسیار مهم، مقدس و راهبردی است.

وی با بیان اینکه طبق فرامین رهبری محیط زیست متعلق به هیچ دولت و حزبی نبوده و موضوعی ملی است که همگان باید به آن ورود کنند افزود: طبق اصل 59 قانون اساسی رسالت سازمان در بحث محیط زیست کاملا روشن شده و اولین و مهمترین موضوع برای همه باید زنده ماندن و بقا و سپس شاخص های دیگر باشد.

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه سازمان محیط زیست در کنار ایجاد سهولت و پیشرفت برای بشریت در همه ابعاد، تحقق محیط زیست پایدار را هم دنبال می کند،  ادامه داد: مهمترین ماموریت برای همه دستگاه ها و مردم حفظ محیط زیست با هدف حفظ نسل کنونی و آینده است پس با نابودی آن نیز همه آنچه به دست می آید، از بین خواهد رفت.

وی محیط بانان را به عنوان ویترین و بازوی اجرایی، در صف مقدم حفظ و صیانت از محیط زیست کشور دانست و گفت: در همین راستا تاکنون 141 نفر از محیط بانان شهید و 273 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 3 هزار محیط بان در برنامه 10 ساله

جذب 3 هزار محیط بان در برنامه 10 ساله