مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:102020-08-26سياسي

500 هزار نفر ساعت آموزش فنی وحرفه ای به زندانیان کردستان ارائه شد


بیش از سه هزار زندانی در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای شرکت کرده اند و در مجموع بیش از 500 هزار نفر ساعت آموزش به آنها ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد فتحی ظهر امروز چهارشنبه در شورای مهارت استان کردستان که با حضور علی اوسط هاشمی رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه زندان وضعیت چرخه جرم هر جامعه است، با جهت گیری که در دستگاه قضا و زندان ها شده بحث اصلاح و تربیت در دستور کار قرار گرفته و می توانیم گروه های هدف را اصلاح و بازآموزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال عمده مشکلات جامعه و یکی از موضوعات اصلی و تاثیرگذار در وضعیت و نرخ بزهکاری است، افزود: در زندان های کردستان 27 کلاس حرفه آموزی داریم که از فروردین سال گذشته تا پایان مرداد ماه امسال در مجموع 217 دوره آموزشی در زندان ها برگزار شده است.

مدیرکل زندان های کردستان ادامه داد: بیش از سه هزار نفر از زندانیان در سطح زندان های استان در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند و در مجموع بالای 500 هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

فتحی یادآور شد: دو هزار نفر از افرادی که در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند نمره قبولی را از آزمون ها دریافت کرده و گواهی مهارتی دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار نفر ساعت آموزش فنی وحرفه ای به زندانیان کردستان ارائه شد

500 هزار نفر ساعت آموزش فنی وحرفه ای به زندانیان کردستان ارائه شد