مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 12:452020-08-26اقتصادي

توسعه کشور نیازمند نقش آفرینی بیشتر فعالان اقتصادی است


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: امروز کشور محتاج نقش فعالان اقتصادی در حوزه های خدمات، صنعت، کشاورزی و بازرگانی است و بدون حضور این حوزه ها دولت چیزی برای عرضه به مردم ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان کردستان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی نقش پیش آهنگ و پرچم دار در جذب سرمایه، کارآفرینی و تربیت نیروی انسانی برای کسب و کار دارد و در تصمیم گیری های مختلف می تواند موثر باشد.

وی افزود: اتاق بازرگانی این نقش را باید برای خود سرلوحه فعالیت ها قرار داده و بر اساس برنامه های مدون، آینده نگر و تضمین کننده بازار با ثبات در نظر داشته باشد.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: اتاق هم وزن با دیگر شوراها باید نقش اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برای خود تعریف کند چرا که با توجه به نقش مستقیمی که در حوزه اقتصاد دارد، جایگاه خاصی دارد.

هاشمی با بیان اینکه اتاق نباید در اختیار دولت باشد بلکه باید به عنوان مشاور در کنار دولت باشد، یادآور شد: اگر با این نگاه به جایگاه اتاق بازرگانی نگاه کنیم نباید بازار ما امروز این گونه باشد.

وی بیان کرد: تنها صنعتی که در انقلاب صنعتی چهارم آسیب نمی بیند و در حال گسترش است، صنعت گردشگری است و با ارتقای این صنعت در بسیاری از زیرمجموعه ها شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشور نیازمند نقش آفرینی بیشتر فعالان اقتصادی است

توسعه کشور نیازمند نقش آفرینی بیشتر فعالان اقتصادی است