مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 14:052020-08-26سياسي

تدوین یک هزار و 300 استاندارد جدید در سازمان فنی و حرفه ای


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به وجود 5 هزار و 400 استاندارد در رشته های شغلی در کشور اعلام کرد که ظرف مدت 11 ماه دو هزار استاندارد معرفی کردیم که یک هزار و 300 استاندارد آن تدوین شد و حتی توانستیم با معرفی چند استاندارد جانشین شرکت توتال در عسلویه شویم.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به وجود 5 هزار و 400 استاندارد در رشته های شغلی در کشور اعلام کرد که ظرف مدت 11 ماه دو هزار استاندارد معرفی کردیم که یک هزار و 300 استاندارد آن تدوین شد و حتی توانستیم با معرفی چند استاندارد جانشین شرکت توتال در عسلویه شویم.

علی اوسط هاشمی ظهر امروز چهارشنبه (5 شهریور ماه) در جلسه شورای مهارت استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد با بیان اینکه بیش از 85 درصد مشمولان نظام وظیفه فاقد مهارت هستند اظهار کرد که در دولت قبل حدود 8 هزار سرباز در سراسر کشور در طول خدمت خود مهارت فرا گرفته اند که این رقم در سال گذشته به حدود 108 هزار نفر رسید و برنامه ما برای آینده فراگیری مهارت به تمامی سربازان وظیفه است.

وی افزود که 70 درصد افراد ورودی به زندانی های کشور بی سواد هستند و با آموزش های مهارت محور توانسته ایم از بازگشت مجدد بیش از 90 درصد زندانی ها به زندان جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین یک هزار و 300 استاندارد جدید در سازمان فنی و حرفه ای

تدوین یک هزار و 300 استاندارد جدید در سازمان فنی و حرفه ای