مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-27اقتصادي

پیگیری صدور ویزای کار کارگران در سلیمانیه عراق در جریان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: پیگیر صدور ویزای کار برای کارگران از سوی استان سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مه، و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان خالد جعفری، اظهار کرد: جلسات و توافقاتی با استاندار سلیمانیه داشتیم که قرار شد در خصوص صدور ویزای کار، به ویژه برای کردستان اقداماتی انجام دهند که پیگیر هستیم.

وی افزود: این امر زمانی امکانپذیر است که حتماً به آموزش های مهارتی در سازمان فنی و حرفه ای جایگاه خاصی بدهیم و استانداردها را تعریف کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: در صورتی که صدور ویزای کار تحقق پیدا کند، بسیار موارد مطرح شده در این جلسه محقق می شود.

جعفری یادآور شد: با رویکرد چند ماهه اخیر استان سعی کردیم انسجام خاصی را در بحث آموزش های مهارتی در استان به وجود بیاوریم.

وی همچنین به راه اندازی سامانه و ثبت آموزش های دستگاه های مختلف در زمینه مهارت آموزی با مرکزیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای اشاره و از امیدواری کرد این رویکرد سبب ایجاد انسجام و هم افزایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان همچنین به ارتباط بخش دولتی و غیر دولتی اشاره کرد و بیان کرد: این ارتباط باعث نیازسنجی های هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری صدور ویزای کار کارگران در سلیمانیه عراق در جریان است

پیگیری صدور ویزای کار کارگران در سلیمانیه عراق در جریان است