مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-27سياسي

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم در بیجار وجود دارد


عوامل برگزاری انتخابات در بیجار آمادگی لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات بهداشتی لازم هم برای برگزاری این دور از انتخابات در شعب اخذ رای پیش بینی شده است، اظهار کرد: این انتخابات به شیوه معمول برگزار می شود و تنها تبلیغات نامزدهای راه یافته به دور دوم در فضای مجازی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسلامی در بیجار به عنوان تنها حوزه باقی مانده برگزار می شود، افزود: 112 شعبه اخذ رای برای این شهرستان تعیین شده که 41 مورد آن شهری و 71 مورد نیز روستایی است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار همزمان با برخی مناطق کشور در روز جمعه 21 شهریور برگزار می شود، ادامه داد: نامزدها می توانند یک هفته پیش از این تاریخ (13 شهریور تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 20 شهریور) تبلیغات خود را انجام دهند.

مرادنیا از مردم شهرستان بیجار خواست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این انتخابات شرکت کرده و با ریختن آرای خود به صندوق ها نماینده خود را در یازدهمین دوره مجلس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم در بیجار وجود دارد

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم در بیجار وجود دارد