مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-27سياسي

دستگیری و برطرف کردن مشکلات مردم به دست مردم از نعمت های الهی است


داریوش شکیبی مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: - مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان گفت: دستگیری از نیازمندان و ناتوانان در شرایط کنونی سخت بیماری و مشکلات اقتصادی امریست ضروری و همت و تلاش همه ی آحاد جامعه را می طلبد.

داریوش شکیبی مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: نهضت عاشورا، بعنوان سرمشق، در تمام عرصه های زندگی، از جمله نعمت های الهی است که در مسیر شناخت و گزاردنِ وظایف فردی و مسئولیت های اجتماعی بسیار کارساز و راه گشاست.

مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان با اشاره به سخن امام حسین (ع) که فرمودند برآوردن حاجت و برطرف کردن مشکلات مردم به دست مردم از نعمت های الهی است ، گفت: دستگیری از نیازمندان و ناتوانان در شرایط کنونی سخت بیماری و مشکلات اقتصادی امریست ضروری و همت و تلاش همه ی آحاد جامعه را می طلبد.

وی با اشاره به نذورات نیکوکاران و مردم در این ایام خاطر نشان کرد: نذورات و پخش مواد غذایی در این روز ها همیشه در ایام سوگواری با اهمیت می باشد و توصیه کردند نیکوکاران می توانند با ارسال نذورات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و برطرف کردن مشکلات مردم به دست مردم از نعمت های الهی است

دستگیری و برطرف کردن مشکلات مردم به دست مردم از نعمت های الهی است