مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-27سياسي

10 پروژه در شهرستان بهمیی بهره برداری و کلنگ زنی شد


10 پروژه اقتصادی و عمرانی در زمینه های مختلف با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 350 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت با حضور معاون عمرانی استاندار در شهرستان بهمیی بهره برداری کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حکمت الله ثنایی در آیین بهره برداری از این طرح ها، گفت: 4 طرح به نمایندگی از سایر طرح ها با اعتبار 9 میلیارد و سیصد میلیون تومان، با حضور عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین موحد نمایندهٔ  مردم در مجلس شورای اسلامی، و تعدادی از مدیران کل استانی و مسئولین شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

وی افزود: این طرح ها و پروژه ها در حوزه های کشاورزی، آبرسانی و توسعه فضای آموزشی و اداری هستند.

ثنایی افتتاح دبیرستان شهید حججی لیکک با 4 میلیارد تومان اعتبار، افتتاح آبرسانی به عشایر پشت کوه ملاطهماسب با 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار، افتتاح یک طرح پرورش ماهی و سه طرح گلخانه ای با 6 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار و افتتاح کانال های آبیاری و جاده های بین مزارع با یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان اعتبار را از جمله طرح های افتتاحی عنوان کرد.

وی افزود: کلنگ زنی فاز دوم سد ایلی آباد با 4 میلیارد تومان اعتبار و کلنگ زنی ساختمان اداره امور آب شهرستان با 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه در شهرستان بهمیی بهره برداری و کلنگ زنی شد

10 پروژه در شهرستان بهمیی بهره برداری و کلنگ زنی شد