مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 14:452020-08-31حوادث

ماجرای دوچرخه دزدی از پارکینگ ها


باند نوجوانان سابقه داری که از پارکینگ منازل آپارتمانی دوچرخه و موتورسیکلت می ربودند، در حالی متلاشی شد که مالخر فراری این باند پدر یکی از دزدان سابقه دار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال افزایش پرونده های دستبرد به پارکینگ منازل مسکونی در برخی خیابان‌های هسته مرکزی شهر مشهد، نیروهای انتظامی تلاش مضاعفی را با دستورات ویژه ای از سوی سرهنگ عباس صارمی ساداتی (رییس پلیس مشهد) آغاز کردند.

بنابراین گروه تخصصی پیگیری پرونده های سرقت از پارکینگ‌ها، در کلانتری سناباد نیز شکل گرفت و نیروهای زبده تجسس با هدایت مستقیم سرگرد جواد بیگی (رییس کلانتری) وارد عمل شدند و به تجزیه و تحلیل چگونگی وقوع این سرقت ها پرداختند .

در بازدیدهای میدانی و بررسی کارشناسی جرایم، سرنخ‌هایی از یک نوجوان 14 ساله به دست آمد که تصاویری هنگام وقوع سرقت در برخی دوربین های مداربسته نمایان بود.

به همین دلیل تصاویر این نوجوان در اختیار نیروهای گشت کلانتری قرار گرفت تا این که چند روز قبل ماموران انتظامی هنگام انجام وظیفه در حوزه استحفاظی دوچرخه‌سواری را دستگیر کردند که چهره وی با تصویر نوجوان تحت تعقیب مطابقت داشت بنابراین ماموران انتظامی او را به کلانتری هدایت کردند و به این ترتیب تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دوچرخه دزدی از پارکینگ ها

ماجرای دوچرخه دزدی از پارکینگ ها