مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-01سياسي

چهارمین رزمایش کمک های مومنانه در نهاوند


چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان نهاوند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، چهارمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه عصر امروز با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل ناحیه سپاه نهاوند برگزار شد.

فرمانده سپاه نهاوند در این آیین با بیان اینکه در ادامه مراحل قبلی رزمایش کمک های مومنانه، چهارمین مرحله رزمایش با توزیع یک هزار و 500 بسته معیششتی بین نیازمندان اجرا شد افزود: در این مرحله هر بسته شامل برنج، مرغ، روغن و رب گوجه به ارزش 300 هزار تومان از طرف سپاه نهاوند تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

علی مختاری گفت: از ابتدای شروع عملیات رزمایش مومنانه در شهرستان مجموعا تا کنون 6 هزار و 500 بسته غذایی تدارک دیده شده که در اختیار خانواده هایی که از قبل شناسایی شده بودند قرار گرفته است.

وی افزود: با شروع عملیات کمک های مومنانه ما در سطح شهرستان با همکاری دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستا 6 هزار و 500 خانواده نیازمند را شناسایی کرده بودیم که با انجام مرحله چهارم تمام خانواده های هدف از کمک های مومنانه بهره مند شده اند.

فرمانده سپاه نهاوند از انجام مرحله پنجم کمک های مومنانه سپاه نهاوند در پایان ماه صفر خبر داد و افزود: در ادامه سلسله رزمایش های اجرا شده مرحله پنجم در دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین رزمایش کمک های مومنانه در نهاوند

چهارمین رزمایش کمک های مومنانه در نهاوند