مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-02اقتصادي

توزیع 600 بسته معیشتی کمک مومنانه در مازندران


مسؤول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران گفت: از مجموع 14 اداره کل استان 600 بسته معیشتی به ارزش هر کدام 300 هزار تومان به طور میانگین تهیه و توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه مرحله اول در ماه مبارک رمضان و رزمایش دوم که در سه مقطع در مازندران همچون سایر استان های کشور برگزار می شود که بسیج کارمندان نیز برنامه ها و اقداماتی را انجام داده است.

نجفی با بیان اینکه ارائه خدمات بسیج کارمندان سپاه از گلوگاه تا رامسر بوده و فقط در مرکز استان نیست، تصریح کرد: در دهه امامت اقلام و گوشت نذری بین نیازمندان توزیع شد.

مسؤول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران اعلام کرد: مرحله دوم رزمایش مصادف شد با روز کارمند که با محوریت شهید حسین مرتضوی زاده شهید شاخص بسیج کارمندان کشور و شهید قاسم سلیمانی برنامه برگزار شد و از 14 دستگاه و اداره کل در سطح استان دعوت کرده تا در این رزمایش مشارکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: از مجموع این 14 اداره کل استان 600 بسته معیشتی به ارزش هر کدام 300 هزار تومان به طور میانگین تهیه و توزیع شده است.

نجفی در خصوص اجرای طرح میز خدمت از سوی بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: برای شهرها و روستاهایی که در سطح استان از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 600 بسته معیشتی کمک مومنانه در مازندران

توزیع 600 بسته معیشتی کمک مومنانه در مازندران