مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-02فناوري

بستر اینترنت در مدارس روستاهای همدان فراهم شد/ برقراری اینترنت در 889 مدرسه


مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان از فراهم شدن بستر اینترنت در مدارس روستاهای همدان خبر داد و گفت: یک هزار و 401 مدرسه روستایی ابلاغ شده که از این تعداد در 889 مدرسه اینترنت فراهم شده و مابقی مانده که تعهد اپراتورهای دیگر است و متعلق به مخابرات نیست.

- خبرگزاری فارس ـ همدان طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش همدان در سال تحصیلی گذشته 144 روستا در استان فاقد بستر اینترنت بودند و آموزش های مجازی برای دانش آموزان این روستاها فراهم نبود و از روش های دیگری برای تحصیل آنها بهره برده بودند.

از آنجا که شیوع از وزارت ارتباطات انجام اقداماتی در این زمینه بوده تا تمام مدارس به اینترنت دسترسی داشته باشند.

فریدون حسن پور بیان کرد: وزارت ارتباطات نیز از طریق نمایندگان خود در استان ها به دنبال حل مسئله بوده و کار از طریق اپراتورها پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه دسترسی مدارس به اینترنت برای هر کدام از اپراتورها سهمی مشخص شده است افزود: مخابرات همدان در تمام روستاهای مورد هدف خود اینترنت فراهم کرده  و اگر جایی کار انجام نشده وظیفه سایر اپراتورها بوده است.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه همدان با تاکید به اینکه شرکت مخابرات در تمام مدارس روستاهای هدف اینترنت فراهم کرده و حتی مودم رایگان نیز در اختیار آنها قرار داده است گفت: لیست آنها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر اینترنت در مدارس روستاهای همدان فراهم شد/ برقراری اینترنت در 889 مدرسه

بستر اینترنت در مدارس روستاهای همدان فراهم شد/ برقراری اینترنت در 889 مدرسه