مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 17:252020-09-02سياسي

حوزویان پرچمدار قسط و عدل هستند/ باید نگاه حوزوی به حادثه عاشورا داشته باشیم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه حوزویان پرچمدار قسط و عدل هستند، گفت: ما باید نگاه حوزوی به واقعه عاشورا داشته باشیم و به عنوان حوزوی بنگریم که مسیر ما در حرکت عاشورایی چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در نشست با مدیران و معاونین حوزه علمیه قزوین با عرض تسلیت ایام عزای سیدالشهدا اظهار کرد: خوشبختانه جامعه ما علی رغم محدودیت های خاصی که وجود داشت، توانست عرض ارادت خود را به ساحت مقدس اباعبدلله الحسین (ع) به نحو شایسته ای نشان دهد.

 امام جمعه قزوین در ادامه بیان کرد: با لطف و عنایت خداوند اتفاقات خوبی در دهه اول محرم در سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر افتاد که جای خوشحالی دارد.

آیت الله عابدینی با اشاره به گام مثبت حوزه علمیه در خصوص مطرح کردن بیانیه گام دوم انقلاب در تمام جلسات اذعان کرد: رسالت مطرح کردن بیانیه گام دوم برعهده ما معممین و همه دست اندرکاران حوزوی است.

وی ابراز کرد: حوزه های علمیه و فرهیختگان جامعه باید مردم را طوری پرورش دهند که خودشان برپاکننده قسط باشند؛ چراکه با توجه به شرایط حاکم گاهی شرایط برقراری عدالت متفاوت است، اما اساس این است که خود مردم مطالبه گر قسط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزویان پرچمدار قسط و عدل هستند/ باید نگاه حوزوی به حادثه عاشورا داشته باشیم

حوزویان پرچمدار قسط و عدل هستند/ باید نگاه حوزوی به حادثه عاشورا داشته باشیم