مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 03:402020-09-03اقتصادي

ضعف ارتباطات بانکی، مهم ترین دلیل کاهش صادرات مازندران به عراق


مهم ترین دلیل کاهش صادرات به کشور عراق ضعف ارتباطات بانکی و مشکلات ناشی از انتقال ارز صادراتی، حمل و نقل بین المللی و مباحث مرتبط به کرونا بوده که اقتصاد جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: مهم ترین دلیل کاهش صادرات به کشور عراق ضعف ارتباطات بانکی و مشکلات ناشی از انتقال ارز صادراتی، حمل و نقل بین المللی و مباحث مرتبط به کرونا بوده که اقتصاد جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در نشست ویدئو کنفرانس با هوال ابوبکر، استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان عراق با بیان اینکه با توجه به شرایط بین المللی و بحران های پیش رو همچون تحریم های اقتصادی و ویروس کرونا، روابط بین المللی بستر مناسبی برای افزایش مراودات اقتصادی بین دو استان است، اظهار کرد: بررسی مسائل دو استان توسط مدیران مربوطه می تواند منجر به مراودات تجاری بیشتر بین مازندران و سلیمانیه گردد.

وی بر ارزیابی دلایل کاهش صادرات مازندران به کشور عراق و رفع مشکلات موجود در این راستا تاکید کرد و افزود: مهم ترین دلیل کاهش صادرات به کشور عراق ضعف ارتباطات بانکی و مشکلات ناشی از انتقال ارز صادراتی، حمل و نقل بین المللی و مباحث مرتبط به کرونا بوده که اقتصاد جهان را تحت تاثیر قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف ارتباطات بانکی، مهم ترین دلیل کاهش صادرات مازندران به عراق

ضعف ارتباطات بانکی، مهم ترین دلیل کاهش صادرات مازندران به عراق