مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-04سياسي

اهدای 700 میلیون تومان توسط مردم فریدونکنار در مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در آغاز مرحله دوم نهضت کرونا آسیب دیدند و یا در شرایط سخت، زندگی را می گذرانند، انجام شده است.

*حضور در رزمایش مومنانه سیلی محکم به آمریکایی هایی بود که ماسک می دزدند وی افزود: مردم این شهرستان همزمان با فرمان مقام رهبری در خصوص شرکت در رزمایش مومنانه با گذشت از مال و انفاق پای کار آمدند و امروز در دومین مرحله از این رزمایش قرار دارند که ارزش پولی کمک های مومنانه در این مرحله در فریدونکنار  به 700 میلیون تومان می رسد، این حرکت دشمن به عقب می راند.

تسخیری تصریح کرد: آمریکایی ها پس از همه گیر شدن ویروس قاسم سلیمانی کار انقلاب را یک سره کند، گروه مذهبی ما قشر سکولار غرب نیست بلکه قشری مذهیی سیاسی آگاه به زمان است.

*قشر مذهبی ما را هدف قرار دادند وی با اشاره به صحبت های یک عالم دینی یهودی در خصوص راهکارهای از بین بردن انقلاب، متذکر شد: دشمنان ما در رابطه با ملت ایران به ویژه قشر مذهبی دیدگاه خاص و برنامه ریزی دقیق دارد، آن ها با مردمی که به دنبال شهوت رانی و به دست آوردن پول بیشتر هستند کاری ندارند، هدف شان قشر مذهبی ما است.

تسخیری گفت: دشمنان قصد دارد با تلقین، سرگرم کردن به ظواهر اسلام و حضور در مراسم های عزاداری در حالی که هسچ چیز از اسلام و سیاست اسلامی ندانند ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 700 میلیون تومان توسط مردم فریدونکنار در مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه»

اهدای 700 میلیون تومان توسط مردم فریدونکنار در مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه»