مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 17:302020-09-04بين الملل

واکنش ایران به تماس پمپئو با وزیر خارجه سوییس قبل از سفر به ایران


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سفر وزیر امور خارجه سوییس به تهران اعلام کرد: یکی از محورهای رایزنی ها مقامات دو کشور در جریان این سفر بحث در مورد کانال مالی سوییس است.

- سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سفر وزیر امور خارجه سوییس به تهران اعلام کرد: یکی از محورهای رایزنی ها مقامات دو کشور در جریان این سفر بحث در مورد کانال مالی سوییس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سفر وزیر خارجه سوییس به تهران اظهار کرد : وزیر خارجه سوییس طبق برنامه ریزی قبلی بامداد فردا شنبه وارد ایران می شود که در ابتدا یک سفر کوتاه به اصفهان خواهد داشت.

خطیب زاده افزود: برنامه های رسمی سفر وزیر خارجه سوییس بعد ازیک توقف کوتاه در اصفهان، از روز یکشنبه در تهران آغاز می شود که مهمترین آن جلسه ی یکصدمین سالگرد آغاز روابط دو کشور می باشد.

سخنگوی وزارت امورخارجه در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه دیدارهای وزیر خارجه سوییس با رییس محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه و برخی دیگر از مقامات عالیرتبه کشورمان نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه انجام خواهد شد.

خطیب زاده در مورد محورهای اصلی مذاکرات وزیر خارجه سوییس در تهران تاکید کرد: محورهای اصلی مذاکرات و دیدارهای ایشان، رایزنی و تبادل نظر در مورد موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به تماس پمپئو با وزیر خارجه سوییس قبل از سفر به ایران

واکنش ایران به تماس پمپئو با وزیر خارجه سوییس قبل از سفر به ایران