مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-05حوادث

هشدار پلیس به خانواده ها همزمان با بازگشایی مدارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شهاب امینی رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: - رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی از والدین دانش آموزان خواست استفاده از سرویس های مجاز را برای جابجایی فرزندان خود مورد توجه قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شهاب امینی رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود مأموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه سازی و هشدار های پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه کند تا از این طریق، از وارد شدن آسیب های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی به والدین توصیه کرد که فرزندان خود را در سرویس های مجاز و مورد تأیید مدارس ثبت نام کرده و به آن ها آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودرو های مجاز (تاکسی و.

) استفاده کنند.

وی با اشاره به لزوم ارائه آموزش های لازم به فرزندان گفت: والدین باید به دانش آموزان بیاموزند در صورت جاماندن از سرویس مدارس، خونسردی خود را حفظ کرده و با هماهنگی اولیای مدرسه، بهترین شیوه را برای برگشت به منزل انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس به خانواده ها همزمان با بازگشایی مدارس

هشدار پلیس به خانواده ها همزمان با بازگشایی مدارس