مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-06اقتصادي

برق رایگان اغلب شامل خانوار روستایی خواهد شد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: برق امید اغلب شامل مشترکینی می شود که میزان مصرف آنها کمتر از 100 کیلو وات باشد.

- ایسنا/البرز مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: برق امید اغلب شامل مشترکینی می شود که میزان مصرف آنها کمتر از 100 کیلو وات باشد.

بهنام بیات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی 10 روز آینده دستورالعمل برق امید تدوین و مشخص می شود، اظهار کرد: پس از ابلاغ این دستورالعمل تعداد مشترکینی که در البرز از تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی برخوردار می شوند مشخص می شود.

وی ادامه داد: هدف این طرح کاهش رفاه خانوار نیست بلکه در نظر دارد با آموزش و آگاه سازی، رفتار مصرفی مشترکان را اصلاح کند به طور مثال دقت مشترکان را در در نحوه استفاده از وسایل برقی و همینطور خرید وسایل برقی را افزایش دهد.

وی افزود: اگر بتوانیم مصرف برق بخش خانگی را بهینه کنیم و آن را در حد استانداردها کاهش دهیم، می توان برق کاهش یافته در این بخش را به بخش های مولد تزریق کنیم شاهد رونق بیشتر اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: برق امید بیشتر شامل مشترکینی می شود که مصرفشان کمتر از 100 کیلو وات باشد که به نظر می رسد اغلب خانوارهای روستایی استان را شامل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق رایگان اغلب شامل خانوار روستایی خواهد شد

برق رایگان اغلب شامل خانوار روستایی خواهد شد