مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-06بين الملل

دو نماینده عراقی: تعلل در اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی جایز نیست


دو نماینده پارلمان عراق با تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبه پارلمان در خصوص اخراج آمریکایی ها از کشورشان، اعلام کردند که تعلل در اجرای این مصوبه جایز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البلداوی نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق می گوید که مصوبه پارلمان  درباره اخراح نیروهای خارجی لازم الاجرا است و آمریکا جنایاتی در عراق مرتکب شده است که نمی توان بقای نیروهای آن یا هر کشور دیگری در عراق را پذیرفت.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: حاکمیت عراق با خون و فداکاری های فرزندان این وطن به دست خواهد آمد و نمی توان از مصوبه پارلمان مبنی بر اخراج نیروهای آمریکایی از اراضی عراق عبور کرد و این مصوبه برای دولت لازم الاجرا است.

این نماینده عراقی تصریح کرد که آمریکا در عراق مرتکب جنایات بزرگی شده و مصوبه پارلمان درباره پایان حضور نیروهای خارجی چه آمریکایی، چه ترکی و چه هر نیروی دیگری، نیز شفاف و آشکار است.

وی تاکید کرد: مشاور الکاظمی احتمالا قوانین را نمی داند که درباره آینده حضور نیروهای آمریکایی در عراق اظهار نظر می کند و می گوید که اخراج این نیروها برای دولت الزام آور نیست.

اکنون زمان مناسبی برای چنین اظهارنظرهایی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نماینده عراقی: تعلل در اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی جایز نیست

دو نماینده عراقی: تعلل در اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی جایز نیست