مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-07اجتماعي

درهای گرمخانه امید همچنان به روی بی خانمان ها بسته است


ساختمان 400 ساله تنها گرمخانه مردمی اصفهان بیش از 5 سال، با وجود همه کاستی ها و مشکلات، سقفی بالای سر و مکانی برای به صبح رساندن شب و در امان ماندن از سرما و گرمای کوچه و خیابان برای افراد بی خانمان و کارتن خواب بود.

- ایسنا/اصفهان ساختمان 400 ساله تنها گرمخانه مردمی اصفهان بیش از 5 سال، با وجود همه کاستی ها و مشکلات، سقفی بالای سر و مکانی برای به صبح رساندن شب و در امان ماندن از سرما و گرمای کوچه و خیابان برای افراد بی خانمان و کارتن خواب بود.

شیوع ویروس کرونا اما همین سقف بالای سر و سرپناه را از افراد بی خانمان شهر گرفت، چراکه تنها گرمخانه مردمی اصفهان امکان پذیرش و قرنطینه افراد جدید را ندارد و تنها افرادی که از قبل در این گرمخانه بودند توانستند اینجا ماندگار شوند.

گوش شنوایی که وجود ندارد محسن انصاری، مؤسس و مدیر گرمخانه مردمی بی خانمان های امید اصفهان، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از بهمن ماه اعلام کردیم که با شیوع ویروس کرونا نیاز به مکان مجزایی برای غربالگری، قرنطینه و پذیرش افراد جدید داریم، اظهار کرد: مکان گرمخانه فعلی یک ساختمان 400 ساله است که امکان ایجاد فضای مجزا برای قرنطینه و جداسازی افراد ندارد و به همین خاطر نمی توانیم سلامت افرادی که در گرمخانه هستند را با ورود افراد جدید آن هم بدون غربالگری و قرنط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای گرمخانه امید همچنان به روی بی خانمان ها بسته است

درهای گرمخانه امید همچنان به روی بی خانمان ها بسته است