مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-07سياسي

انتقادات عباس آخوندی از میرسلیم


وزیر پیشین راه و شهرسازی روایتی از ملاقات با مصطفی میرسلیم در مورد تخلفات انجام شده در شهر تهران را مطرح کرده و نوشته: «شما به چه مصلحتی در انتخابات 96 و 98 چشم بر ناحقی ای به این آشکاری که به آن آگاهی نیز داشتی، - وزیر پیشین راه و شهرسازی روایتی از ملاقات با مصطفی میرسلیم در مورد تخلفات انجام شده در شهر تهران را مطرح کرده و نوشته: شما به چه مصلحتی در انتخابات 96 و 98 چشم بر ناحقی ای به این آشکاری که به آن آگاهی نیز داشتی، بستی و با آن همراهی کردی؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عباس آخوندی درباره حق مدار بودن مصطفی میرسلیم و اینکه چگونه پای او در سیاست لغزیده، یادداشتی در روزنامه شرق نوشته که در ادامه می آید: کسانی که به مصلحت، ناحق را بر حق ترجیح دهند، در سراشیبی سقوط قرار می گیرند.

فارغ از اختلاف سیاسی ای که با مهندس میرسلیم داشتم و دارم، او را حق مدار می دانستم و دوستش داشتم و هنوز هم حق باور می دانم، ولی پای او در سیاست دست کم دو بار لغزید؛ یکی در انتخابات 96 و دیگری در 98.

هرچند ظاهر دنیای سیاست در ایران تبدیل به موج سواری و تا اندازه زیادی از حقیقت تهی شده، ولی در لایه های زیرین، سیاست مداران و سیاست ورزان وطن دوست قدرت تشخیص اصالت مواضع را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات عباس آخوندی از میرسلیم

انتقادات عباس آخوندی از میرسلیم