مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-07اقتصادي

تأکید مسئولان شاهدیه بر پیگیری بازسازی تنها کتابخانه شهر


مسئولان شهر شاهدیه از توابع شهرستان مرکز استان یزد بر تلاش جهت بازسازی هرچه سریع تر کتابخانه «شهدای شاهدیه» به عنوان تنها کتابخانه این شهر تأکید کردند.

- ایسنا/یزد مسئولان شهر شاهدیه از توابع شهرستان مرکز استان یزد بر تلاش جهت بازسازی هرچه سریع تر کتابخانه شهدای شاهدیه به عنوان تنها کتابخانه این شهر تأکید کردند.

محسن رفیعی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان یزد در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر شاهدیه، گزارشی از میزان اجرای مصوبات جلسه قبلی و روند طرح بازسازی کتابخانه شهدای شاهدیه ارائه و ابراز امیدواری کرد؛ توسعه و بازسازی این کتابخانه با همراهی اعضای انجمن و کمک خیران منطقه، در آینده ای نزدیک به پایان برسد.

سیدعلی میرنژاد شهردار شاهدیه نیز با بیان این که رویکرد مجموعه شهرداری توجه به مباحث فرهنگی و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در منطقه است، گفت: معتقدیم اگر مباحث فرهنگی مورد توجه قرار گیرد، سایر حوزه های مدیریتی شهر نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و پیشرفت خواهد کرد.

وی در خصوص طرح کتابخانه شهدای شاهدیه نیز گفت: شهرداری شاهدیه تمام تلاش خود را برای اتمام بهسازی و تکمیل این کتابخانه خواهد کرد و در همین راستا مبلغ یک میلیارد ریال از محل نیم درصد شهر شاهدیه به صورت علی الحساب به حساب انجمن شهر شاهدیه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مسئولان شاهدیه بر پیگیری بازسازی تنها کتابخانه شهر

تأکید مسئولان شاهدیه بر پیگیری بازسازی تنها کتابخانه شهر