مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-08اقتصادي

نقش تعاونی ها در اقتصاد دیده نمی شود


معاون استاندار لرستان با بیان این که درحال حاضر نقش تعاون در اقتصاد قابل مشاهده نیست، گفت: این درحالی است که تعاون می تواند با توجه به نیازهای متعدد مردم و با استفاده از اقشار جامعه به ویژه جوانان تحصیل کرده نقش مؤثرتری در اقتصاد جامعه داشته باشد.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان با بیان این که درحال حاضر نقش تعاون در اقتصاد قابل مشاهده نیست، گفت: این درحالی است که تعاون می تواند با توجه به نیازهای متعدد مردم و با استفاده از اقشار جامعه به ویژه جوانان تحصیل کرده نقش مؤثرتری در اقتصاد جامعه داشته باشد.

محمود ثمینی امروز در نشست تخصصی تشکل های تعاونی لرستان اظهار کرد: ظرفیت استان در بخش تعاونی ها بیشتر از وضعیت الان است و قابلیت افزایش و توسعه دارد چراکه بخش تعاون سرمایه های خُرد را انسجام بخشیده و در مسیر تولید کارآفرینی، تولید و سایر خدمات قرار می دهد.

وی با اشاره به این که نقش تعاون در نظان اقتصادی ایران و لزوم اجرای آن قابل بررسی است، عنوان کرد: طبق اصل 43 قانون اساسی بخش اقتصادی به سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی تقسیم می شود.

ثمینی ادامه داد: در ابتدای و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که در شرایط جنگی به سر می بردیم و پس از آن که دوران سازندگی شروع شد ناخودآگاه بخش اقتصاد دولتی فعال تر و مؤثرتر بود اما در همان زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تعاونی ها در اقتصاد دیده نمی شود

نقش تعاونی ها در اقتصاد دیده نمی شود