مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-08سياسي

انتقاد استاندار ایلام از تعلل در تعیین تکلیف زمین میوه و تربار


استاندار ایلام با انتقاد از تعلل در تعیین تکلیف زمین میوه و تربار گفت: این موضوع باید ظرف هفته آینده تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با انتقاد از تعلل در تعیین تکلیف زمین میوه و تربار گفت: این موضوع باید ظرف هفته آینده تعیین تکلیف شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار استان و گفتگوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه بر کشور و مردم در چند سال اخیر، اظهارکرد: با ایستادگی و استقامت خوب مردم، آمریکا در مجامع عمومی شکست خورد و نتوانست رای شورای امنیت را علیه کشور ما جلب کند.

وی افزود: در این شرایط سخت اصناف و مردم با همراهی خوبی که با نظام و دولت داشتند همه سختی ها و تحریم ها را تحمل کردند و دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مدیران استان، مدیران بسیار خوبی هستند و تذکر ما در برخی جلسات به معنای ضعیف بودن انها نیست، تصریح کرد: اگر در جایی انتقادی نسبت به مدیری مطرح می شود به قصد اصلاح است و این نافی زحمات و خدمات خوب آن مدیر نیست و در راستای خدمتگذاری بهتر ما باید بازخوردها را به لحظه به مدیران و مردم بدهیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه کرونا جزیی از زندگی مردم شده است، افزود: همه باید برای حفظ سلامتی خود و همنوعان با زدن ماسک و رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار ایلام از تعلل در تعیین تکلیف زمین میوه و تربار

انتقاد استاندار ایلام از تعلل در تعیین تکلیف زمین میوه و تربار