مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 17:552020-09-08سياسي

قطار سازندگی کشور هیچگاه متوقف نشده است/ لرستان نیازمند توجه ویژه است


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه قطار سازندگی کشور هیچگاه متوقف نشده است، گفت: حل مشکلات نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق کسب و کار در لرستان نیازمند توجه ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی شامگاه سه شنبه در دیدار با علی اوسط هاشمی رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور، اظهار داشت: خدمات عمران، سازندگی، مباحث آموزشی و مهارتی در طول انقلاب اسلامی گاهی تند و گاهی کند بوده ولی قطار سازندگی هیچ گاه متوقف نشده است و به طور یقین خدمات نظام از طرف نیروی انسانی مدیر و مدبر با فعالیت های جهادی انجام گرفته است.

وی افزود: کشور ایران دارای منابع غنی است و با داشتن یک درصد جمعیت جهان دارای منابع و ثروت خدادادی است که از این جهت خداوند را شاکر هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حدود 30 میلیون نفر از جمعیت کشور بین 15 تا 40 سال است که این جمعیت جوان یک ظرفیت و قدرت است؛ تصریح کرد: در استان لرستان منابع و ظرفیت های بسیار خوبی از جمله آب فراوان، زمین حاصلخیز، سه درصد سنگ های تزیینی دنیا و 28 درصد سنگ های تزیینی کشور، گیاهان دارویی، نفت و پتروشیمی و همچنین معادن و جوانان تحصیل کرده وجود دارد که با داشتن این منابع و نیروهای جوانان مؤمن و پای کار می توانیم جهش خوبی در سال جهش تولید داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار سازندگی کشور هیچگاه متوقف نشده است/ لرستان نیازمند توجه ویژه است

قطار سازندگی کشور هیچگاه متوقف نشده است/ لرستان نیازمند توجه ویژه است