مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-09اقتصادي

یک میلیارد ریال برای نهال کاری جنگل ابر شاهرود هزینه شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از اتمام طرح نهال کاری جنگل ابر خبر داد و گفت: یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای نهال کاری جنگل ابر هزینه شده است.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طرح نهال کاری جنگل ابر شاهرود به عنوان یکی از راهکارهای موجود برای افزایش پوشش گیاهی منطقه از سنوات قبل در دستور کار اداره منابع طبیعی این شهرستان قرار داشته است، ابراز داشت: بر اساس همین سیاست برنامه ریزی برای انجام نهال کاری در 35 هکتار اراضی جنگلی روستای ابر شاهرود پیگیری و امروز این طرح به اتمام رسیده است.

وی بابیان اینکه یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای نهال کاری جنگل ابر شاهرود هزینه شده است، افزود: محل اعتبارات این طرح از صندوق توسعه ملی بوده است که خوشبختانه امروز شاهد اتمام این طرح هستیم.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه برای اجرای طرح نهال کاری از گونه های سازگار با اقلیم منطقه استفاده شده است، ابراز داشت: زرشک، الو وحشی، گلابی وحشی و بلوط ازجمله درختان بومی هستند که استفاده از آن ها برای نهال کاری در دستور کار قرار داشت.

کشاورزیان بابیان اینکه مساحت جنگلی شهرستان شاهرود 110 هزار هکتار است، تصریح کرد: قطعاً حفاظت و حراست از این عرصه به تنهایی از عهده منابع طبیعی خارج است و این همراهی و همکاری جوامع بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد ریال برای نهال کاری جنگل ابر شاهرود هزینه شد

یک میلیارد ریال برای نهال کاری جنگل ابر شاهرود هزینه شد