مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-09سياسي

پایه گذاری یک شهرک آموزش مهارتی در لرستان


معاون وزیر کار و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از پایه گذاری یک شهرک آموزش مهارتی در لرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون وزیر کار و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از پایه گذاری یک شهرک آموزش مهارتی در لرستان خبر داد.

علی اوسط هاشمی در نشست با هیات رییسه اتاق بازرگانی لرستان که امروز 19 شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: در لرستان شاهد پایه گذاری یک شهرک آموزش مهارتی خواهیم بود که بتوانند از ظرفیت قانون عالی شورای مهارت استفاده بکند و نقش جانشینی به جای دولت را بازی کند و ما این هدف گذاری را مدنظر داریم و باید زیرساخت های آن را فراهم کنیم.

وی با اشاره به نگاه سازمان فنی و حرفه ای به بخش خصوصی بیان کرد: سال آینده بخش قابل توجهی از اختیارات سازمان را آزاد و به آموزشگاه های آزاد واگذار خواهیم کرد.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: به نظر بنده اقتصاد باید در حوزه ملت بیاید و مردم تولید اقتصاد را داشته باشند و دولت هم حکمرانی سیاست گذاری نظارت و تسهیل گری خود را داشته باشد.

هاشمی تصریح کرد: پارلمان باید آن گونه در سطح استان ها از وزن برخوردار باشد که تأثیر تصمیم سازی آن در تصمیم گیری کلان استان از برد بالایی برخوردار باشد به گونه ای که شورای برنامه ریزی و شورای اشتغال استان کارآفرینی مهارت و زیربنایی بهارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه گذاری یک شهرک آموزش مهارتی در لرستان

پایه گذاری یک شهرک آموزش مهارتی در لرستان