مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-09سياسي

رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران مدنظر باشد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران موردتوجه مسؤولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان،‍ آیت الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و علیرضا آشناگر، استاندار سمنان دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: خدمت در بنیاد شهید افضل خدمات است.

وی با بیان اینکه شما با اقشاری سر و کار دارید که در دوران دفاع مقدس زندگی و جان خود را سرمایه گذاری کردند، ادامه داد: افرادی که تاکنون در بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور یافتند، همگی خدمات شایسته ای را عرضه داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه توجه به فرزندان شهدا و احترام شایسته به آنها امری بسیار مهم و سخت است، اضافه کرد: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز چون سختی های اسارت و شهادت دوستان نزدیک خود مقابل چشمانشان را احساس کرد، یقیناً می تواند خدمات بهتر و شایسته تری را ارائه دهد.

شاهچراغی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) نیز همواره تأکید داشتند تا به یتیمان توجه کرده و رسیدگی به آنان را دستور کار خود قرار دهید، افزود: امیداریم همان طور که اوحدی در سازمان حج و زیارت خدمات شایسته ای داشته و موفق بود، در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز منشأ اثرات و برکات خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران مدنظر باشد

رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران مدنظر باشد