مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 21:452020-09-09بين الملل

مقام صربستانی: انتقال سفارتخانه از تل آویو به قدس قطعی نیست


انتقال سفارتخانه از تل آویو به قدس قطعی نیست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم تبلیغات گسترده ای که مقام های آمریکایی و اسراییلی بر سر تصمیم تحمیلی بر صربستان برای انتقال سفارتخانه خود از تل آویو به قدس اشغالی انجام دادند، اما بلگراد می گوید این امر هنوز قطعی نیست.

به نوشته وبگاه عاروتص شوع ، یک مقام صربستانی شامگاه چهارشنبه با تشکیک در تصمیم این کشور برای انتقابل سفارت خود در فلسطین اشغالی از تل آویو، گفت این تصمیم هنوز قطعی نشده است.

بر این اساس، سوزانا واسیلژِویچ مشاور رسانه ای ارشد رییس جمهور صربستان در گفت وگو با یک رسانه محلی گفت: فعلا ما هنوز چیزی را نپذیرفته ایم و هیچ چیزی امضا نشده است .

در حالی که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا چند روز پیش سعی داشت توافق با بلگراد برای انتقال سفارتخانه به قدس اشغالی را تمام شده نشان دهد اما این مسئول صربستانی تصریح کرد: باید ببینیم وضعیت چگونه پیش می رود و نحوه رفتار اسراییل درخصوص کوزوو نیز خود جای سوال است .

به نوشته عاروتص شوع، وزارت خارجه صربستان هنوز به سوالات درباره این اظهارات مشاور رسانه ای رییس جمهور این کشور واکنش نشان نداده است.

روز چهارشنبه بود که رسانه های اسراییلی به نقل از منابع ناشناس نزدیک به رییس جمهور صربستان گزارش دادند که اگر تل آویو موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صربستانی: انتقال سفارتخانه از تل آویو به قدس قطعی نیست

مقام صربستانی: انتقال سفارتخانه از تل آویو به قدس قطعی نیست