مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-12بين الملل

رژیم صهیونیستی طی 2 ماه 442 فلسطینی را آواره کرده است


دفتر سازمان ملل اعلام کرد، در پی اقدامات رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی ها در دو ماه اخیر 442 فلسطینی آواره شده اند.

- دفتر سازمان ملل اعلام کرد، در پی اقدامات رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی ها در دو ماه اخیر 442 فلسطینی آواره شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، دفتر سازمان ملل گزارش داد، رژیم صهیونیستی در فاصله ماه های مارس تا اوت سال جاری میلادی 389 منزل فلسطینی ها در کرانه باختری را تخریب کرد و این بالاترین آمار چهار سال اخیر است.

این سازمان در ادامه فاش کرد: اقدامات اسراییل در تخریب خانه های فلسطینی ها در دو ماه موجب آوارگی 442 فلسطینی شده است.

طبق گزارش سازمان ملل، مسؤولان رژیم صهیونیستی کمتر از 96 ساعت پس از اطلاع رسانی به صاحبان خانه ها، اقدام به تخریب آنها می کنند.

جیمی مک گلدریک، هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین نیز توقف عملیات های غیرقانونی تخریب منازل فلسطینی ها را با توجه به شیوع ویروس کرونا خواستار شد.

مک گلدریک اظهار کرد: سیاست مسؤولان اسراییلی در تخریب منازل متعلق به فلسطینی ها حتی در دوره شیوع کرونا نیز ادامه یافت و در نتیجه آن تعداد زیادی از فلسطینی ها بی سرپناه شده و بسیاری از آنها امکان دسترسی به خدمات و راه های معیشتی خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی طی 2 ماه 442 فلسطینی را آواره کرده است

رژیم صهیونیستی طی 2 ماه 442 فلسطینی را آواره کرده است