مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-12سياسي

دپارتمان ملی مهارت آموزی زنان در آذربایجان غربی راه اندازی می شود


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: دپارتمان ملی مهارت آموزی زنان باری نخستین بار در کشور در آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی ظهر شنبه در جلسه شورای اداره کل این سازمان در آذربایجان غربی اظهارکرد: مشخص کردن سهم زنان در اشتغال، مهارت های آموزشی و سایر مسائل مرتبط با فعالیت بانوان از اهداف راه اندازی این دپارتمان است.

وی افزود: باید مسؤولان و مهارت آموزان استانی، عملکرد استان را برآورد و بر این اساس اقدام به برنامه ریزی برای آموزش کنند و در مسیر توانمندسازی جامعه تلاش های لازم صورت گیرد و تمام مسؤولان باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

هاشمی با اشاره به اینکه مهارت آموزی اولویت نخست جامعه است، گفت: راه اندازی بنگاه های اقتصادی زودبازده و تزریق پول برای رونق این بخش بدون توجه به مهارت آموزی و استعداد نیروی کار بی نتیجه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 11 هزار و 700 آموزشگاه فنی و حرفه ای در کشور فعال بوده و آموزش های مهارتی لازم را به جوانان ارائه می دهند، گفت: باید در مسیر توانمندسازی جامعه تلاش های لازم صورت گیرد و تمام مسئولان باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپارتمان ملی مهارت آموزی زنان در آذربایجان غربی راه اندازی می شود

دپارتمان ملی مهارت آموزی زنان در آذربایجان غربی راه اندازی می شود