مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-13اقتصادي

شناسایی 16 محدوده امیدبخش قیرطبیعی در گیلانغرب


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از شناسایی 16 محدوده امیدبخش قیرطبیعی در گیلانغرب خبر داد و گفت: حدود 70 درصد ذخایر قیرطبیعی ایران در گیلانغرب است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از شناسایی 16 محدوده امیدبخش قیرطبیعی در گیلانغرب خبر داد و گفت: حدود 70 درصد ذخایر قیرطبیعی ایران در گیلانغرب است.

محسن دارابی با اشاره به مطالعات زیادی که بر روی پهنه اکتشافی شهرستان گیلانغرب صورت گرفته، افزود: پهنه گیلانغرب با دارا بودن ذخایر معدنی قیرطبیعی فراوان ظرفیت ممتاز و ویژه ای دارد و در مطالعات اخیری که با همکاری وزارت صمت در این منطقه صورت گرفته، تاکنون 16 محدوده امیدبخش شناسایی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن تجارت استان کرمانشاه از ذخایر قابل توجه قیرطبیعی گیلانغرب یاد کرد و گفت: ایران از لحاظ دارا بودن ذخایر قیرطبیعی در جایگاه سوم جهان قرار دارد که 65 تا 70 درصد این ذخایر در شهرستان گیلانغرب است.

وی با بیان اینکه معادن قیرطبیعی اشتغالزایی قابل توجهی را نیز در استان ایجاد کرده، عنوان کرد: در حوزه قیرطبیعی 100 نفر به طور مستقیم در روی 18 معدن، 300 نفر در 14 واحد میکرونیزه و 100 نفر در حوزه حمل و نقل و جابجایی این ماده معدنی فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 16 محدوده امیدبخش قیرطبیعی در گیلانغرب

شناسایی 16 محدوده امیدبخش قیرطبیعی در گیلانغرب