مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-13فرهنگي

سینما از کودکانش مراقبت می کند؟!


کسب جایزه «مارچلو ماسترویانی» جشنواره ونیز توسط روح الله زمانی، نوجوان فیلم «خورشید» یکی از ارزشمندترین جوایزی است که سینمای ایران تا به حال برای بازیگری کودک کسب کرده، - کسب جایزه مارچلو ماسترویانی جشنواره ونیز توسط روح الله زمانی، نوجوان فیلم خورشید یکی از ارزشمندترین جوایزی است که سینمای ایران تا به حال برای بازیگری کودک کسب کرده، اما حالا مهم تر از خود جایزه مراقبت از برنده آن و همبازی های دیگرش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سینمای ایران کم نبوده اند فیلم هایی که بازیگر کودک یا نوجوانی در آن ها خوش درخشیده و تحسین تماشاگران را برانگیخته اند.

گرچه برای برخی از این بچه ها فقط همان یک تجربه در سینما ثبت شد و دیگر بازیگری را ادامه ندادند یا نتوانستند ادامه دهند هرچند بعدها معلوم شد که بعضی از آن ها چقدر حسرت به دل مانده بودند.

رابطه ، پرنده کوچک خوشبختی ، بچه های آسمان ، خواهران غریب ، بچه های ابدی ، خانه دوست کجاست؟ از جمله فیلم هایی هستند که بعد از همین یک بار دیگر چندان خبری از بازیگرهای کودک یا نوجوانش نشد و همه به فراموشی سپرده شدند.

اما بعضی پیگیری های رسانه ای در سال های اخیر نشان داد که اتفاقا برخی از این بچه ها چقدر از اینکه رها شده و دیگر کسی برای بازی سراغشان را نگرفته بود دلخور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما از کودکانش مراقبت می کند؟!

سینما از کودکانش مراقبت می کند؟!