مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-13ورزشي

آیین حمایت از زنان معلول متأثر از جنگ افغانستان برگزار شد


همزمان با هفته شهید در افغانستان، مراسم حمایت از زنان معلول متأثر از جنگ در ولایت هرات برگزار و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری مسابقات مشترک بین ورزشکاران دو کشور اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این محفل که از سوی مؤسسه آموزش و تحقیق برای صلح (PTRO) در این استان برگزار شده بود، علی اصغر رضایی دستجردی، وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات، علی ارغون چنار، مسئول مرکز تیکا ترکیه در هرات، حیدری، رییس کمیته پارا المپیک ولایت هرات، خانم طاهره یوسفی، خانم سکینه حسینی، از اعضای شورای ولایت هرات، احمد جاوید رسولی، رییس تربیت بدنی ولایت هرات و تنی چند از مسئولین ولایتی و اعضای تیم پارا المپیک ولایت هرات حضور داشتند.

خانم طاهره یوسفی، مربی تیم بسکتبال ویلچر تیم هرات از برگزاری این گونه برنامه ها استقبال کرد و افزود: برگزاری این چنین نشست های ورزشی باعث افزایش روحیه این ورزشکاران خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به افتخاراتی که این ورزشکاران توانمند برای افغانستان به ارمغان آورده ‎اند، گفت: تیم بسکتبال ویلچر مردان افغانستان در مسابقات بین المللی اندونزی مقام اول را کسب کرده و همچنین تیم والیبال نشسته مردان افغانستان نیز در مسابقات بین المللی فیلیپین مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین حمایت از زنان معلول متأثر از جنگ افغانستان برگزار شد

آیین حمایت از زنان معلول متأثر از جنگ افغانستان برگزار شد