مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-13سياسي

ساختمان موقوفه «بچه های آسمان» در نور بهره برداری شد


ساختمان موقوفه بچه های آسمان، مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه نور بعدازظهر یکشنبه در آیین بهره برداری از ساختمان موقوفه بچه های آسمان نور (مرکز نگهداری از کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی) و رونمایی از وقف نامه های موقوفات مرتبط اظهار کرد: امروز یکی از روزهایی را تجربه می کنیم که حیات واقعی و چشمه معرفت و معنویت و مسیر درست انسانی را رقم خورده است زیرا آنچه که از آموزه های الهی است، این است که کاری کنید که حیات ماندگار و حقیقی داشته باشید.

وی با بیان اینکه یکی از موارد در بحث ماندگاری حیات حقیقی وقف است، افزود: قرآن کریم می گوید برای اینکه ماندگار بشوید و از همه حوادث روز مصون بمانید انفاق کنید چون وقف به صورت صریح در قرآن نیامده اما مشابه آن همانند انفاق و باقیات و صالحات در قرآن به وفور آمده لذا همه ما این مسیر را به اندازه توان طی کنیم و دیگران را نیز تشویق کنیم.

امام جمعه شهرستان نور یادآور شد: ما بحث وقف را قبل از اسلام در تعالیم دیگران داشتیم در اسلام تاکید و سیره اهل بیت ناظر بر جایگاه وقف به عنوان چشمه جوشان است، امر وقف جای دقت دارد و این است که چه چیز را انفاق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان موقوفه «بچه های آسمان» در نور بهره برداری شد

ساختمان موقوفه «بچه های آسمان» در نور بهره برداری شد