مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-13سياسي

ترویج سیره تربیتی پیرغلامان و تداوم راه آنها ضرورت دارد


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امروز تداوم راه پیرغلامان و ترویج سیره تربیتی آن ها یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی عباسی روز یکشنبه در سرکشی مشترک ستاد چهل سالگی دفاع مقدس، سازمان تبلیغات و بسیج مداحان استان از دو نفر از پیر غلامان اظهار کرد: پیر غلامان امام حسین (ع) جایگاه ویژه ای در طول تاریخ ایران اسلامی داشته اند چرا که واژه پیرغلام زمانی که در کنار نام ارزشمند امام حسین (ع) قرار می گیرد بسیار جایگاه ارزشمند و والایی دارد.

وی ادامه داد: وجود پیر غلامان امام حسین (ع) در انقلاب اسلامی نشان از محبت و اراده دیرینه جامعه ایرانی به امام حسین (ع) و مکتب عاشورا است و تکریم این عزیزان یک ضرورت مهم است که همواره باید به آن توجه کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به خدمات ارزشمند پیر غلامان امام حسین (ع) در طول انقلاب اسلامی به ویژه در مقطع دفاع مقدس، عنوان کرد: پیر غلامان نیروهای بسیار زیادی با استفاده از روضه ها و مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) تربیت کردند و بسیاری از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تربیت شده همین پیر غلامان امام حسین (ع) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سیره تربیتی پیرغلامان و تداوم راه آنها ضرورت دارد

ترویج سیره تربیتی پیرغلامان و تداوم راه آنها ضرورت دارد