مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 02:002020-09-13اقتصادي

شناخت بازار هدف مهمترین اصل در راستای ایجاد کارگاه های تولیدی است


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شناخت دقیق و درست بازار هدف را مهمترین اصل در راستای ایجاد و راه اندازی کارگاه های تولیدی و آموزشی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی شامگاه یکشنبه در بازدید از کارگاه تولید لباس شرکت بازرگانی الماس غرب و افتتاح مرکز آموزشی بین کارگاهی در سقز، با اشاره به اینکه ایران کشوری است با تنوع قومی بالا، اظهار کرد: راه اندازی مراکز تولیدی با محوریت و اولویت تولید لباس اقوام باید در اولویت باشند.

وی افزود: باید تلاش کرد با توانمندسازی، شناخت ظرفیت ها و راه اندازی کارگاه و طرح ها بر اساس نیاز و پتانسیل، نقش استان ها و شهرستان ها در قامت ملی دیده شود.

معاون وزیر کار و رییس سازمان فنی و حرفه ای افزود: کمک به ارتقای توانمندی جامعه، راه اندازی طرح های آموزش بر اساس نیاز مردم، بررسی جامعه شناختی بازار کار، بازسازی نیروی کار، توجه به نقش خواهران در حوزه نیروی کار و مدیریت کارگاه ها، توجه به راه اندازی مراکز آموزشی جوار صنعت، توجه به اهمیت طراحی و مُد در بحث آموزش دوخت برای از دست ندادن بازار کار و رقابت با رقبایی چون ترکیه باید به جد مورد توجه فنی و حرفه ای باشد.

هاشمی خطاب به مسئول این مرکز و کارگاه تولیدی، گفت: توجه به فناوری و اطلاعات برای وجود یک طراح زبردست، توجه به مد و طراحی و حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت بازار هدف مهمترین اصل در راستای ایجاد کارگاه های تولیدی است

شناخت بازار هدف مهمترین اصل در راستای ایجاد کارگاه های تولیدی است