شناخت بازار هدف مهمترین اصل در راستای ایجاد کارگاه های تولیدی استرییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شناخت دقیق و درست بازار هدف را مهمترین اصل در راستای ایجاد و راه اندازی کارگاه های تولیدی و آموزشی عنوان کرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی شامگاه یکشنبه در بازدید از کارگاه تولید لباس شرکت بازرگانی الماس غرب و افتتاح مرکز آموزشی بین کارگاهی در سقز، با اشاره به اینکه ایران کشوری است با تنوع قومی بالا، اظهار کرد: راه اندازی مراکز تولیدی با محوریت و اولویت تولید لباس اقوام باید در اولویت باشند. وی افزود: باید تلاش کرد با توانمندسازی، شناخت ظرفیت ها و راه اندازی کارگاه و طرح ها بر اساس نیاز و پتانسیل، نقش استان ها و شهرستان ها در قامت ملی دیده شود. معاون وزیر کار و رییس سازمان فنی و حرفه ای افزود: کمک به ارتقای توانمندی جامعه، راه اندازی طرح های آموزش بر اساس نیاز مردم، بررسی جامعه شناختی بازار کار، بازسازی نیروی کار، توجه به نقش خواهران در حوزه نیروی کار و مدیریت کارگاه ها، توجه به راه اندازی مراکز آموزشی جوار صنعت، توجه به اهمیت طراحی و مُد در بحث آموزش دوخت برای از دست ندادن بازار کار و رقابت با رقبایی چون ترکیه باید به جد مورد توجه فنی و حرفه ای باشد. هاشمی خطاب به مسئول این مرکز و کارگاه تولیدی، گفت: توجه به فناوری و اطلاعات برای وجود یک طراح زبردست، توجه به مد و طراحی و حما برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |