مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-14اقتصادي

بخش خصوصی به کمک پروژه های نیمه تمام البرز می آید


پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه افزایش سقف تسهیلات و راه اندازی قرنطینه محصولات کشاورزی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: طی نشست اخیر که با حضور نمایندگان بخش خصوصی و استاندار البرز برگزار شد این مصوبات را در بر داشت.

رییس اتاق بازرگانی استان البرز در ادامه به توافق 25 ماده ای استانداری البرز و سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل 600 پروژه نیمه تمام استان اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی آمادگی مشارکت در تکمیل بخشی از این پروژه ها را دارد البته پروژه هایی که از توجیه اقتصادی برخوردارند.

وی سپس از حضور فعالانه اتاق البرز در نشست های اتاق بازرگانی بین الملل که 31 شهریور و 1 مهرماه و همزمان با جشن 75 سالگی سازمان ملل متحد برگزار خواهد شد، خبر داد و گفت: نشست امسال به دلیل بیماری کرونا ، امسال به صورت وبینار برگزار می شود و بر موضوع توسعه پایدار تمرکز دارد.

مشکل معارضین پروژه نمایشگاه بین المللی البرز برطرف شود رضایی با ارایه گزارشی در خصوص فعال شدن پروژه نمایشگاه بین المللی استان البرز، خواهان حل و فصل فوری مشکل معارض های زمین این پروژه شد.

رییس اتاق البرز همچنین با اشاره به اهمیت صادرات غیر نفتی، خواهان رفع موانع در این زمینه شد و افزود: در شرایط کنونی لازم است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی به کمک پروژه های نیمه تمام البرز می آید

بخش خصوصی به کمک پروژه های نیمه تمام البرز می آید