مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-14اقتصادي

تأمین کره مورد نیاز بازار از محل تولید داخل، مستلزم مدیریت تولید شیر خام


سرپرست دفتر برنامه ریزی تامین توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: تمامی ظرفیت های تولید داخل کره فعال شده و با توجه به اینکه در حال حاضر تولید داخلی این محصول در شرایط مناسبی قرار دارد، - سرپرست دفتر تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت تاکید کرد: تأمین کره مورد نیاز بازار از محل تولید داخل، مستلزم مدیریت تولید شیر خام سرپرست دفتر برنامه ریزی تامین توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: تمامی ظرفیت های تولید داخل کره فعال شده و با توجه به اینکه در حال حاضر تولید داخلی این محصول در شرایط مناسبی قرار دارد، مشکلی برای تامین این کالا در سطح بازار وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامران کارگر اظهار کرد: نیاز سالانه کشور به کره حدود 50 تا 60 هزار تن برآورد می شود که قبل از تغییر نرخ ارز کره، حدود 35 هزار تن از محل واردات و مابقی از محل تولید داخل تامین می شد.

با تغییر ارز واردات کره از ارز 4200 تومانی به ارز نیمایی، قیمت این محصول در بازار تغییراتی داشته اما شرایط خوب تولید داخل این محصول می تواند قیمت کره وارداتی را نیز متعادل کند.

به گفته سرپرست دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت تامین کره مورد نیاز بازار از محل تولید داخل مستلزم مدیریت تولید شیر خام از سوی نهاد های مرتبط به ویژه وزارت جهاد کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کره مورد نیاز بازار از محل تولید داخل، مستلزم مدیریت تولید شیر خام

تأمین کره مورد نیاز بازار از محل تولید داخل، مستلزم مدیریت تولید شیر خام